CABINET DE PSIHOTERAPIE



CLAUDIA MIRELA PANAINTE

Psiholog - Psihoterapeut

Adresa cabinet : Timisoara, strada Ciprian Porumbescu nr. 66, ap. 9
E-Mail : cabinetmirelapanainte@gmail.com
Telefon : (+4) 0744 475 446

duminică, iulie 03, 2016

Tăcere

Am izbutit cândva să readuc liniștea în adâncul ființei mele îmbrățișând tăcerea, după un timp cu prea multe cuvinte spuse...Și atunci am înțeles pentru întâia oară că pot să mă odihnesc oricând îmi doresc, tăcând.
Tăcerea mea nu e tristă, nu se vrea monedă de schimb, nu pedepsește...
Tăcerea mea  e un loc neștiut de nimeni  în care adie vântul acceptării, se simt miresmele iertării și se aud în surdină acordurile fericirii, e un spațiu în care pot să-mi întâlnesc amintirile, să-mi uit temerile și să dau viață viselor.
 Acolo cuvintele sunt nerostite și de aceea însemnătatea lor aparentă se pierde în ecourile vibrante ale liniștii, făcând vizibil ceea ce părea de nevăzut.
Acolo nu creez scenarii și nu interpretez, ci simt.
Vă invit așadar  și pe voi să exersați uneori tăcerea, să permiteți cuvintelor să nu existe, să lăsați gândurile fugare nerostite, pentru a da valoare și timp celor cu adevărat benefice.
Vă invit să priviți uneori situațiile de viață din interiorul tăcerii, unde e liniște și puteți gândi în sprijinul vostru.
Vă invit ca înaintea unei discuții  importante să vă refugiați pentru câteva clipe în propria voastră tăcere de unde să vă priviți cuvintele nerostite și eventual, să hotărâți dacă le veți rosti vreodată.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu