CABINET DE PSIHOTERAPIE



CLAUDIA MIRELA PANAINTE

Psiholog - Psihoterapeut

Adresa cabinet : Timisoara, strada Ciprian Porumbescu nr. 66, ap. 9
E-Mail : cabinetmirelapanainte@gmail.com
Telefon : (+4) 0744 475 446

joi, iunie 30, 2016

Povestea oricui

“Undeva în trecut am lăsat  neștiute  umbre…Le-am abandonat în amintiri uitate, în cuvinte nespuse, în iubiri neîmpărtășite, în frici nocturne de singurătate și în vise apuse, iar ele au tăcut ani și ani, ascunzându-se sub aripa blândă a gândurilor mele cele mai  profunde .
Iar într-o zi au cerut prețuire, acceptare și iubire, ca și cum n-au lipsit niciodată…Am încercat zadarnic să le ignor și să le fac să plece undeva, într-un loc neștiut, pe care uitarea să-l acopere pentru totdeauna. Șoaptele lor s-au transformat în strigăte, iar strigătele au asurzit  lumina din viața mea și au încărcat-o de umbre.
Am rugat atunci lumina să le acopere, petrecând timp nesfârșit încercând să o ajut să iasă învingătoare, dar când credeam că au plecat, ele reveneau cerându-mi prețuire, acceptare, iubire…
În  timp am obosit și am hotărât să le deschid ușa secretă a ființei mele, iar ele au îmbrățișat lumina într-un dans etern, perfect sincronizat și mi-au dat în schimb liniștea și echilibrul…”


Aceasta e o poveste, dar  ar putea fi povestea fiecăruia dintre noi, etern preocupați să ne punem în evidență trăsăturile bune, acceptabile și să ne ascundem cu dibăcie de ceilalți și de noi înșine neputințele și neajunsurile, deși acceptarea lor ca parte din noi ar însemna redobândirea echilibrului interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu